Louvre Hotels Group odpowiada na trzy trendy w hospitality

Lista przynależnych kategorii publikacji

Niepewność to słowo odmieniane dziś przez wszystkie przypadki i w takiej właśnie atmosferze kształtują się trendy w branży hospitality. – Ostatnie lata przypominały nam, że jedyną stałą rzeczą jest zmiana. Bogate portfolio obiektów o zróżnicowanym profilu i gotowość szybkiego reagowania na nowe wybory konsumenckie to nasz sposób, by zawsze być na czasie – mówi Grzegorz Uszycki, Director of Operations – Poland, Louvre Hotels Group.

Prorodzinna gościnność

W 2020 roku, w czasie sezonów urlopowych obarczonych niepewnością związaną z wciąż zmieniającymi się ograniczeniami nie tylko w podróżach zagranicznych, ale także w korzystaniu z usług wypoczynkowych w kraju, miliony Polek i Polaków na nowo odkryły uroki wczasów na daczy. Od tego czasu osłabione lockdownem hotele zlokalizowane w miejscowościach turystycznych muszą toczyć walkę o klienta z domkami letniskowymi wynajmowanymi prywatnie w okolicy. – Jedną z odpowiedzi na tę sytuację może być stworzenie specjalnej oferty dla rodzin z dziećmi, zachęcenie ich nie tylko ceną, lecz także usługami i wyposażeniem, które sprawią, że zarówno dorośli, jak i pociechy będą cieszyć się pełną swobodą. Na przykład w hotelu Royal Tulip Sand Kołobrzeg urządzono Kids Club obsługiwany przez animatorki – mówi Grzegorz Uszycki, Director of Operations – Poland, Louvre Hotels Group.

Przystań cyfrowych nomadów

Innym skutkiem pandemii jest popularyzacja pracy zdalnej, która z kolei doprowadziła, już po zniesieniu ograniczeń, do wzrostu liczby osób decydujących się na łączenie pracy z podróżowaniem. Niektóre z nich szukają miejsc, gdzie mogą zatrzymać się na dłużej i w naprawdę komfortowych warunkach. – Temu wychodzą naprzeciw obiekty w stylu Royal Tulip Warsaw Apartments, operujące jako innowacyjne hybrydy hotelu, domu i biura – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.

Świetny stosunek jakości do ceny

Paradoksalnie trudne czasy zachęcają do swoistego optymizmu spod znaku „trzeba wyciągnąć z tego, ile tylko się da”. Jeśli zamiast na narty w Alpy wybieramy się na krajowy city break, to chcemy być w centrum wydarzeń, ale nie na zasadzie „zastaw się, a postaw się”. Dzięki temu do formy wracają kameralne hotele w sercach Wrocławia, Krakowa, Lublina czy innego miasta tchnącego historią. – Tego rodzaju obiekty budzą się obecnie do życia nierzadko pod nowymi sztandarami marek należących do globalnych sieci. W naszej sieci debiutujące właśnie w Polsce brandy Tulip Inn i Kyriad są dobrym przykładem ekspansji w tej niszy – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.

Załączniki

LHG_trendy_hospitality_fot1.jpg

LHG trendy hospitality fot1

jpg 13,6 MB
Pobierz plik
LHG_trendy_hospitality_fot2.jpg

LHG trendy hospitality fot2

jpg 13,7 MB
Pobierz plik
LHG_trendy_hospitality_fot3.jpg

LHG trendy hospitality fot3

jpg 16,4 MB
Pobierz plik
LHG_trendy_hospitality_fot4.jpg

LHG trendy hospitality fot4

jpg 15,4 MB
Pobierz plik
LHG_trendy_hospitality_fot5.jpg

LHG trendy hospitality fot5

jpg 7,5 MB
Pobierz plik
LHG_trendy_hospitality_fot6.jpg

LHG trendy hospitality fot6

jpg 19,7 MB
Pobierz plik
LHG_trendy_hospitality_fot7.jpg

LHG trendy hospitality fot7

jpg 13,8 MB
Pobierz plik
LHG_trendy_hospitality_rtsandroom.jpg

LHG trendy hospitality rtsandroom

jpg 556,5 kB
Pobierz plik
lhg_brand_logo_grey.png

lhg brand logo grey

png 13,5 kB
Pobierz plik
lhg_brand_logo_white.png

lhg brand logo white

png 11,6 kB
Pobierz plik
docx

LHG trendy hospitality press

docx 387,6 kB
Pobierz plik

Kontakt dla mediów

Anastazja Pauliuk

Social Media & Marketing Manager

Agencja Softbox Group