Pięć lat programu Pets Friendly w obiektach Louvre Hotels Group w Polsce
Pets Friendly to rozwijany w całej Europie projekt Louvre Hotels Group, którego celem jest uczynić hotele miejscami przyjaznymi dla osób podróżujących ze zwierzętami, a zarazem takimi, w których obecność czworonogów nie zakłóca komfortu pozostałych gości. Nad Wisłą projekt zapoczątkowany został 5 lat temu kampanią pilotażową w hotelu Campanile Bydgoszcz. Dziś Pets Friendly to wyróżnik marek hotelowych zrzeszonych w Louvre Hotels Group, dzięki któremu wszystkie własnościowe obiekty sieci w Polsce oferują jednolity standard usług dedykowanych zwierzakom i ich właścicielom.
Od ekonomicznych hoteli Première Classe przez dwu- i trzygwiazdkowe Campanile aż po czterogwiazdkowe Golden Tulip – niezależnie od tego, który standard wybiorą, we wszystkich własnościowych hotelach Louvre Hotels Group w Polsce goście podróżujący w towarzystwie swoich kudłatych przyjaciół mogą liczyć na serdeczne przyjęcie. W przestrzeniach publicznych czworonogi mogą korzystać z misek ze świeżą wodą, a w pokoju na gości i ich pupili czeka pakiet powitalny zawierający zabawki dla psa lub kota oraz list z kompletem wskazówek dotyczących etykiety, która obowiązuje przebywające w hotelu zwierzaki.
– Program opiera się jednak przede wszystkim na kulturze, którą kształtujemy w naszych hotelach. Chodzi nam o coś więcej niż tylko o opakowanie usługi pobytu ze zwierzęciem w zestaw gadżetów. Logo Pets Friendly, które wita gości w progach naszych hoteli, to znak, że trafili w miejsce, gdzie rozumie się ich potrzeby. Dzięki doświadczeniu i opiniom zbieranym przez ostatnie 5 lat nasze załogi są dobrze przygotowane na wizytę czworonogów. Goście zawsze mogą liczyć na życzliwość i wsparcie, a także na wskazówki dotyczące innych przyjaznych dla zwierząt miejsc w okolicy – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
Obowiązująca w obiektach biorących udział w programie jednolita polityka w zakresie przebywania na ich terenie zwierząt domowych sprawia, że na gości czekają wyłącznie miłe niespodzianki. Właściciele zwierząt otrzymują jasne instrukcje dotyczące obowiązujących reguł, których celem jest zapewnienie ich pupilom jak największej swobody przy zachowaniu pełnej troski o potrzeby wszystkich gości hotelu. Komfort i bezpieczeństwo czworonoga gwarantuje również jednolity protokół obsługi pokojów, w których znajdują się zwierzęta.
– Wierzymy, że ci, którzy zdecydują się odwiedzić nas w towarzystwie swoich kudłatych przyjaciół, docenią nasze starania o to, by pobyt w hotelu był bezstresowy zarówno dla czworonoga, jak i jego właściciela. Pozostali goście mogą być natomiast pewni, że obecność zwierząt domowych na terenie hotelu nie wpłynie na jakość ich wypoczynku. Chcemy, by dzięki programowi Pets Friendly wszyscy czuli się w naszych hotelach jak w domu – dodaje Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
O Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1500 hoteli w 54 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.
LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa
Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com
Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144