RTSANDFACADE

Royal Tulip Sand: nowy 5-gwiazdkowy kurort nad Bałtykiem

Już 8 czerwca w Kołobrzegu gości powita hotel Royal Tulip Sand, pierwszy w Polsce nadmorski kurort działający pod szyldem najwyżej pozycjonowanej marki Louvre Hotels Group.

Liczący 114 pokoi luksusowy hotel zlokalizowany nad samym brzegiem morza jest owocem porozumienia między Louvre Hotels Group i Zdrojowa Invest & Hotels. Kompleksowe prace nad dostosowaniem istniejącego obiektu do standardu Royal Tulip rozpoczęły się z końcem 2020 roku. Objęły nie tylko pokoje i apartamenty hotelowe, ale także strefę spa, restaurację i przestrzenie publiczne budynku. Designerskie meble i wysokiej klasy materiały wykończeniowe tworzą w hotelu atmosferę królewskiego luksusu, która sprzyja błogiemu wypoczynkowi.

– Cieszymy się, że możemy otworzyć hotel marki Royal Tulip w Europie, a zarazem kolejny hotel w Polsce, która od wielu lat jest dla nas ważnym rynkiem – powiedział Andreas Tscherning, COO International Hotels, Louvre Hotels Group.

Hotel znajduje się zaledwie 5 minut spacerem od plaży. Od lat cieszył się powodzeniem zarówno wśród turystów z polski, jak i zagranicznych gości, którzy tłumnie odwiedzali Kołobrzeg, będący jedną z najatrakcyjniejszych destynacji turystycznych na polskim wybrzeżu, przybywając z pobliskich metropolii, takich jak chociażby Berlin.

– Gruntowna renowacja odmieniła oblicze obiektu, nadając mu charakter prawdziwie nowoczesnego kurortu. Goście będą mogli zrelaksować się w Sand Wellness oraz znów skosztować specjałów serwowanych w restauracji Sand{acz}, która została wyróżniona w przewodniku Gault&Millau Polska – powiedział Łukasz Genera, dyrektor Royal Hotel Tulip Sand.

Zdrojowa Invest & Hotels oraz Louvre Hotel Group, pragnąc świadczyć usługi hotelowe na najwyższym poziomie, przywiązują szczególną wagę do kwestii związanych z ochroną przyrody. Dlatego hotel Royal Tulip Sand został wyposażony w ekologiczne kosmetyki z linii DAMANA® Solid Range, które zaprojektowano z myślą o ograniczeniu wpływu branży kosmetycznej na środowisko naturalne. Oferowane gościom w formie kostek myjących wegańskie żele pod prysznic, szampony i odżywki nie zawierają mydła i maja pH zbliżone do wody, dzięki czemu są przyjazne dla nawet najwrażliwszej skóry. Kosmetyki DAMANA® Solid Range pakowane są w niezawierające plastiku kartonowe opakowania z certyfikatem FSC, a przy ich produkcji zużywa się dziewięciokrotnie mniej wody niż przy produkcji kosmetyków w płynie.

O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1500 hoteli w 54 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.


LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com

Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144

Kontakt dla mediów

Kamil Wasiak

Kamil Wasiak
PR & Marketing Manager

kamil.wasiak@softboxgroup.pl
605 563 770

Załączniki