Royal Tulip Damana4

Royal Tulip: nowa marka hotelowa wkracza do Polski, pokazując, że luksus może być ekologiczny

Wielkimi krokami zbliża się wejście na polski rynek hospitality marki Royal Tulip, perły w portfolio Louvre Hotels Group. Znany z nowoczesnych obiektów w prestiżowych lokalizacjach brand wyróżnia się stylem inspirowanym pięknem i bogactwem natury. Ku przyrodzie zwraca się jednak nie tylko w warstwie identyfikacji wizualnej. Wciąż poszukuje nowych rozwiązań, które pozwalają łączyć królewski luksus ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Przykładem podejmowanych przez Royal Tulip działań łączących dbałość o najwyższy standard usług z troską o dobro środowiska naturalnego jest współpraca marki z Groupe GM, wiodącym producentem i dystrybutorem ekologicznych kosmetyków dla branży hotelarskiej. Jej owocem jest wyposażenie pokoi w hotelach Royal Tulip w luksusowe produkty z linii DAMANA® Solid Range, które zaprojektowano z myślą o ograniczeniu wpływu branży kosmetycznej na środowisko naturalne.

DAMANA® to linia inspirowanych tradycyjnym rzemiosłem kosmetyków w formie kostek myjących (cytrusowych żeli pod prysznic, jałowcowych szamponów i odżywek na bazie jasnoty białej), przy tworzeniu których zwrócono szczególną uwagę na względy zdrowotne, etyczne i ekologiczne. Produkty nie zawierają mydła, a ich pH jest zbliżone do pH wody, są więc przyjazne dla nawet najwrażliwszych typów skóry. Kosmetyki są wegańskie, co oznacza, że nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego. Odejście od płynnej formuły pozwoliło na znaczne zredukowanie ich śladu wodnego. Przy produkcji kostek DAMANA® zużywa się dziewięciokrotnie mniej wody niż przy produkcji kosmetyków w płynie. Produkty pakowane są w niezawierające plastiku kartonowe opakowania z certyfikatem FSC.

– Zapewniając naszym markom hotelowym dostęp do wysokiej klasy ekologicznych produktów, odpowiadamy nie tylko na wyzwania naszych czasów, ale także na ewoluujące oczekiwania klientów. Nasi goście, oceniając jakość świadczonych przez nas usług, coraz częściej zwracają uwagę także na naszą postawę względem środowiska naturalnego. Skoro na co dzień żyją ekologicznie, to spodziewają się, że również podczas pobytu w hotelu nie będą zmuszeni do zmiany przyzwyczajeń. Naszym zadaniem jest spełnić to oczekiwanie – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.

Royal Tulip to najwyżej pozycjonowana marka Louvre Hotels Group. Pierwszym hotelem działającym pod jej szyldem w Polsce będzie należący do Zdrojowa Invest & Hotels obiekt Royal Tulip Sand w Kołobrzegu, liczący 113 pokoi pięciogwiazdkowy kurort zlokalizowany nad samym brzegiem Bałtyku.

O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1500 hoteli w 54 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.


LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com

Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144

Załączniki