W czerwcu hotele Campanile promują zrównoważoną gastronomię
Należąca do Louvre Hotels Group marka Campanile znana z zielonego podejścia do gościnności rozpoczęła kampanię pod hasłem: „W czerwcu radujmy się wspólnie zrównoważoną gastronomią!”. Akcja objęła hotele marki w całej Europie, a każdy z krajów przygotował dla swoich gości lokalne atrakcje. Nie inaczej jest w Polsce, gdzie w 9 miastach w czerwcowej kampanii weźmie udział 10 hoteli popularnego brandu z zieloną kropką.
Zrównoważone podejście do gościnności to jeden z filarów działalności Louvre Hotels Group, a hotele Campanile w pełni wpisują się w tę filozofię. W Campanile, śniadania to kreatywne bufety oferujące bogaty wybór pożywnych pyszności, wśród których znajdują się sezonowe i lokalne propozycje, a także produkty bio. Załogi dbają również o ograniczanie generowanych odpadów, zmniejszają wykorzystanie plastiku i wystrzegają się marnowania żywności.
Co kwartał w restauracjach Campanile goście mają okazję cieszyć się świeżym zestawem sezonowych propozycji charakterystycznych dla kulinarnych tradycji danego regionu. Od Małopolski po Pomorze, od Śląska po Lubelszczyznę – podróże z Campanile to wspaniała okazja do odkrywania bogactwa polskiej tradycji kulinarnej.
Z okazji czerwcowej kampanii szefowie kuchni hotelowych restauracji Campanile wspólnie opracowali przepis na sezonowe danie, które łączy w sobie wyjątkowy smak z troską o zrównoważoną gastronomię. Nowa propozycja będzie dostępna w restauracjach hoteli biorących udział w kampanii przez cały sezon szparagowy i oznaczona specjalną ikoną w menu. W ten sposób hotele Campanile chcą pokazać swoim gościom, że dobre jedzenie może iść w parze z dbałością o naszą planetę.
Aby zwiększyć świadomość w zakresie zrównoważonej gastronomii, w hotelowych restauracjach Campanile trwa również akcja komunikacyjna, która promuje sezonowość, lokalność i walkę z marnowaniem żywności. Nośniki informacyjne wyposażono w kody QR prowadzące do specjalnie przygotowanego quizu internetowego. Dzięki niemu goście będą mogli sprawdzić swoją wiedzę na temat zrównoważonej gastronomii i dowiedzieć się, jakie korzyści niesie ze sobą wybór takiego podejścia do jedzenia.
– W Campanile wierzymy, że zrównoważona gastronomia to jedyny słuszny kierunek na przyszłość. Chcemy zapewnić naszym gościom wyjątkowe doświadczenia kulinarne, a zarazem dać im możliwość wyboru dań, które są dobre również dla naszej planety. Już wkrótce wprowadzimy do naszego bufetu śniadaniowego jeszcze więcej zielonych opcji, a przy tym szczególnie chcemy się skupić na propozycjach przygotowanych z myślą o naszych najmłodszych smakoszach – mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator, Louvre Hotels Group.
O Campanile
Campanile to wiodąca marka Louvre Hotels Group z segmentu midscale. Założona w 1976 roku we Francji jako rodzinny biznes, dziś jest prawdziwie globalnym brandem, który dba o dobre chwile gości w 14 krajach na 3 kontynentach. Hotele Campanile zaprojektowano z myślą o czymś więcej niż tylko noclegu. Tutaj radość z podróży jest na wyciągnięcie ręki – w doskonałym stosunku jakości do ceny. W Polsce marka dysponuje 11 obiektami w 9 miastach.
O Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1600 hoteli w 60 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.
LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa
Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com
Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144