W czerwcu hotele Campanile promują zrównoważoną gastronomię

Lista przynależnych kategorii publikacji

Należąca do Louvre Hotels Group marka Campanile znana z zielonego podejścia do gościnności rozpoczęła kampanię pod hasłem: „W czerwcu radujmy się wspólnie zrównoważoną gastronomią!”. Akcja objęła hotele marki w całej Europie, a każdy z krajów przygotował dla swoich gości lokalne atrakcje. Nie inaczej jest w Polsce, gdzie w 9 miastach w czerwcowej kampanii weźmie udział 10 hoteli popularnego brandu z zieloną kropką.

Zrównoważone podejście do gościnności to jeden z filarów działalności Louvre Hotels Group, a hotele Campanile w pełni wpisują się w tę filozofię. W Campanile, śniadania to kreatywne bufety oferujące bogaty wybór pożywnych pyszności, wśród których znajdują się sezonowe i lokalne propozycje, a także produkty bio. Załogi dbają również o ograniczanie generowanych odpadów, zmniejszają wykorzystanie plastiku i wystrzegają się marnowania żywności.

Co kwartał w restauracjach Campanile goście mają okazję cieszyć się świeżym zestawem sezonowych propozycji charakterystycznych dla kulinarnych tradycji danego regionu. Od Małopolski po Pomorze, od Śląska po Lubelszczyznę – podróże z Campanile to wspaniała okazja do odkrywania bogactwa polskiej tradycji kulinarnej.

Z okazji czerwcowej kampanii szefowie kuchni hotelowych restauracji Campanile wspólnie opracowali przepis na sezonowe danie, które łączy w sobie wyjątkowy smak z troską o zrównoważoną gastronomię. Nowa propozycja będzie dostępna w restauracjach hoteli biorących udział w kampanii przez cały sezon szparagowy i oznaczona specjalną ikoną w menu. W ten sposób hotele Campanile chcą pokazać swoim gościom, że dobre jedzenie może iść w parze z dbałością o naszą planetę.

Aby zwiększyć świadomość w zakresie zrównoważonej gastronomii, w hotelowych restauracjach Campanile trwa również akcja komunikacyjna, która promuje sezonowość, lokalność i walkę z marnowaniem żywności. Nośniki informacyjne wyposażono w kody QR prowadzące do specjalnie przygotowanego quizu internetowego. Dzięki niemu goście będą mogli sprawdzić swoją wiedzę na temat zrównoważonej gastronomii i dowiedzieć się, jakie korzyści niesie ze sobą wybór takiego podejścia do jedzenia.

– W Campanile wierzymy, że zrównoważona gastronomia to jedyny słuszny kierunek na przyszłość. Chcemy zapewnić naszym gościom wyjątkowe doświadczenia kulinarne, a zarazem dać im możliwość wyboru dań, które są dobre również dla naszej planety. Już wkrótce wprowadzimy do naszego bufetu śniadaniowego jeszcze więcej zielonych opcji, a przy tym szczególnie chcemy się skupić na propozycjach przygotowanych z myślą o naszych najmłodszych smakoszach – mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator, Louvre Hotels Group.

Załączniki

LHG_sustainable_june_foto.jpg

LHG sustainable june foto

jpg 417,2 kB
Pobierz plik
docx

LHG sustainable june press

docx 388,9 kB
Pobierz plik
Campanile_logo.jpg

Campanile logo

jpg 2,0 MB
Pobierz plik
lhg_brand_logo_grey.png

lhg brand logo grey

png 13,5 kB
Pobierz plik
lhg_brand_logo_white.png

lhg brand logo white

png 11,6 kB
Pobierz plik

Kontakt dla mediów

Anastazja Pauliuk

Social Media & Marketing Manager

Agencja Softbox Group