Louvre Hotels Group ogłasza powołanie Federica J. Gonzáleza na nowego CEO firmy po odejściu Pierre’a-Frédérica Roulota

Lista przynależnych kategorii publikacji

Federico J. González pozostanie w Radisson Hotel Group jako wiceprezes wykonawczy.

Louvre Hotels Group pragnie podziękować Pierre’owi-Frédéricowi Roulotowi za kluczową rolę, jaką odegrał w rozwoju firmy. Ta naturalna zmiana CEO jest kontynuacją globalnej strategii grupy.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży hotelarskiej Federico J. González będzie w stanie przełożyć pracę zespołów Louvre Hotels Group z ostatnich lat na coraz szybszy wzrost firmy i skutecznie przygotować ją do wykorzystania licznych możliwości rynkowych.

Federico J. González, nowy CEO Louvre Hotels Group, powiedział: „Cieszę się, że wyruszam w tę podróż ze wszystkimi zespołami Louvre Hotels Group, z którymi bez wątpienia będziemy nadal rozwijać firmę. Louvre Hotels Group jest w pełni zaangażowana w budowanie przyszłości branży hotelarskiej i zapewnianie gościom niezapomnianych wrażeń dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, zrównoważonym praktykom i operacyjnej doskonałości”.

Federico J. González jest CEO Louvre Hotels Group z siedzibą w Paryżu we Francji. Jest także wiceprezesem wykonawczym Radisson Hotel Group.

González ma rozległe doświadczenie na stanowiskach kierowniczych na całym świecie w sektorach hotelarstwa, wypoczynku i produktów szybkozbywalnych (FMCG). Zanim dołączył do Radisson Hotel Group jako CEO w 2017 roku, był dyrektorem generalnym NH Hotel Group, gdzie kierował dużymi zmianami w firmie. González był wcześniej zastępcą dyrektora generalnego Disneyland Paris i pracował przez 16 lat na wyższych stanowiskach kierowniczych w Procter & Gamble w Brukseli, Madrycie i Sztokholmie, zanim w 2000 roku został szefem tej firmy na Portugalię.

González, szanowany marketer i inicjator zmian, napisał trzy książki: „Życie i praca za granicą” („Vivir y trabajar en el extranjero”), „Jak żyć i pracować z Portugalczykami” („Portugueses y españoles: Una guía para entenderse mejor”) oraz „Jak odnieść sukces w prowadzeniu biznesu po szwedzku” (Cómo „hacerse el sueco” en los negocios con éxito).

Osobistą misją Gonzáleza jako światowego lidera jest motywowanie i wypełnianie energią dużych organizacji, aby były bardziej ambitne pod względem rentowności i celu, oraz ludzi – poprzez szacunek dla różnorodności myśli, kultury, płci, doświadczenia i przekonań.

González ukończył ekonomię na Uniwersytecie Complutense w Madrycie i uzyskał tytuł magistra handlu międzynarodowego i finansów w École Supérieure de Commerce w Paryżu. Biegle włada językami angielskim, hiszpańskim, portugalskim i francuskim. W styczniu 2021 roku González został niezależnym członkiem zarządu Sodexo.

Załączniki

Federico J_ González ŹRÓDŁO www_radissonhotels_com.png

Federico J González ŹRÓDŁO www radissonhotels com

png 257,2 kB
Pobierz plik
Federico J_ González.png

Federico J González

png 486,9 kB
Pobierz plik
LHG_brand_logo_grey.png

LHG brand logo grey

png 13,5 kB
Pobierz plik
LHG_brand_logo_white.png

LHG brand logo white

png 11,6 kB
Pobierz plik
docx

Press Release Louvre Hotels Group PL

docx 370,9 kB
Pobierz plik
LHG_visuel.jpg

LHG visuel

jpg 1,0 MB
Pobierz plik

Kontakt dla mediów

Anastazja Pauliuk

Social Media & Marketing Manager

Agencja Softbox Group