Transmisje meczów mundialu i mistrzowskie burgery czekają na kibiców w Sport Zonach Campanile
Z okazji święta futbolu hotele Campanile zapraszają do wspólnego przeżywania sportowych emocji w strefach kibica zlokalizowanych w ośmiu miastach w Polsce. Sport Zony Campanile to transmisje wszystkich meczów mistrzostw świata w piłce nożnej w towarzystwie mistrzowskich burgerów przygotowanych według receptur, które zwyciężyły w tegorocznym Burger Cup organizowanym przez francuską akademię kulinarną Chaud Devant.
Hotele Campanile w Bydgoszczy, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Lublinie, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu (2 obiekty) przygotowały z okazji mistrzostw świata w piłce nożnej specjalne Sport Zony, w których fani futbolu – zarówno hotelowi goście, jak i mieszkańcy okolicy – będą mogli kibicować najlepszym piłkarzom globu podczas transmisji wszystkich spotkań turnieju. Poza optymalną dla wygodnego podziwiania zmagań piłkarskich aranżacją przestrzeni hotele zadbały również o bogate menu kibicowskich przekąsek i napojów oraz o piłkarskie atrakcje dla całej rodziny.
Specjalnie przygotowane strefy kibica wyposażono we wszystko, czego potrzeba, by czerpać radość ze sportowych emocji na najwyższym poziomie. Wygodne siedzenia, dobre nagłośnienie, a przede wszystkim świetny widok na ekran z transmisją piłkarskich zmagań. Do tego przez cały miesiąc, od meczu otwarcia aż do wielkiego finału, w Sport Zonach Campanile królować będzie menu mistrzowskich burgerów przygotowanych według przepisów, które zwyciężyły w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Burger Cup organizowanego przez francuską akademię Chaud Devant.
Jak w Katarze nie zbraknie naszych orłów, tak wśród mistrzowskich burgerów nie mogło zabraknąć reprezentanta Polski – burgera Na Wypasie autorstwa Magdaleny Kiliańskiej z Campanile Wrocław Centrum. Obok dzieła polskiej burgermasterki na smakoszy czekają burgery jej konkurentów z Francji, Anglii, Hiszpanii, Belgii i Holandii, a także – kibicowskie gadżety dołączane do każdego zestawu burgera z frytkami i napojem.
– Nasze hotele od lat organizują strefy kibica z okazji ważnych wydarzeń sportowych. Cieszą się one dużą popularnością nie tylko wśród naszych gości, ale także mieszkańców okolicy. W tym roku piłkarskim zmaganiom towarzyszyć będą pojedynki naszych mistrzowskich burgerów, które będziemy promować przy okazji meczów rozgrywanych przez reprezentowane przez nie drużyny. Zapraszamy na World Cup i Burger Cup w Sport Zonach Campanile! – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
O Campanile
Campanile to wiodąca marka Louvre Hotels Group z segmentu midscale. Założona w 1976 roku we Francji jako rodzinny biznes, dziś jest prawdziwie globalnym brandem, który dba o dobre chwile gości w 14 krajach na 3 kontynentach. Hotele Campanile zaprojektowano z myślą o czymś więcej niż tylko noclegu. Tutaj radość z podróży jest na wyciągnięcie ręki – w doskonałym stosunku jakości do ceny. W Polsce marka dysponuje 10 obiektami w 9 miastach.
O Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1600 hoteli w 60 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.
LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa
Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com
Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144