Kyriad Stargard dołącza do rodziny Louvre Hotels Group
Nowy hotel Kyriad Stargard powita pierwszych gości w listopadzie. Tym samym polskie portfolio Louvre Hotels Group wzbogaci się o nową destynację w północno-zachodniej Polsce. Obiekt będzie działał pod szyldem marki Kyriad, jednego z dynamicznie rozwijających się brandów LHG, w ramach umowy franczyzowej z inwestorem Magdaleną Szejny.
Kyriad to marka miejskich hoteli klasy średniej, w których każdy globtroter – zarówno biznesowy nomada szukający bezpiecznej przystani, jak i żądny przygód łowca atrakcji turystycznych – znajdą wszystkie niezbędne składniki radości podróżowania. Nie inaczej mają się sprawy w nowym hotelu Kyriad Stargard. Obiekt zlokalizowano w samym centrum miasta, w sąsiedztwie zabytków stargardzkiego gotyku i malowniczych parków zieleniących się nad brzegami rzeki Iny.
Stworzony z myślą o komforcie zarówno pracy, jak i wypoczynku Kyriad Stargard oferuje 60 klimatyzowanych pokoi z bezpłatnym Wi-Fi, stanowiskiem roboczym, wygodnym łóżkiem i łazienką. Błogi sen gwarantuje specjalne poduszkowe menu z opcją wyboru poduszki typu memory pillow, a podgrzewane lustro w łazience sprawia, że po wyjściu z przestronnego prysznica można od razu kontynuować poranną toaletę. Na szczególną uwagę zasługuje cisza panująca w pokojach dzięki ścianom i wykładzinom zapewniającym wysoki poziom izolacji akustycznej.
Stargard Kyriad znajduje się przy ulicy Spichrzowej 2, tuż obok zabytkowego spichlerza z XVII stulecia, który wkrótce zostanie poddany rewitalizacji, oraz średniowiecznej Bramy Młyńskiej – najbardziej charakterystycznej budowli w mieście, która niegdyś służyła za punkt kontrolny dla przepływających pod nią Kanałem Młyńskim barek wyładowanych towarami, między innymi mąką z pobliskiego młyna. Historia zobowiązuje, więc tradycje okolicy zainspirowały twórców hotelowej restauracji Farina (co po łacinie znaczy „mąka”) do stworzenia menu pełnego polskiej klasyki ze szczyptą nowoczesności, w którym nie mogło zabraknąć wypiekanych na miejscu chlebów i słonych przekąsek. Restauracja znajduje się na parterze, a ponad nią na gości czeka nowoczesny bar z bogatym wyborem napojów, świeżą kawą i letnim tarasem z widokiem na miasto.
Kyriad Stargard oferuje dwie profesjonalnie wyposażone sale konferencyjne (Spichrzową i Młyńską) o powierzchni od 35 do 40 metrów kwadratowych. W każdej z nich wydarzenia mogą odbywać się przy świetle dziennym lub w pełnym zaciemnieniu. Przy hotelu znajduje się dozorowany parking z dostępem dla osób niepełnosprawnych, a także jedyna w Stargardzie stacja ładowania pojazdów elektrycznych.
– Szybki rozwój Louvre Hotels Group w skali międzynarodowej i wzmocnienie pozycji na polskim rynku budzi szacunek i napawa optymizmem. Dołączenie do silnej i dynamicznej grupy hotelowej stanowi dla nas ważny moment w rozwoju. Wkrótce planujemy kolejne inwestycje, które zapewne ukażą się pod jedną z marek Louvre Hotels Group. Jesteśmy nowi w tej branży i współpraca z Louvre Hotels Group to nowy etap rozwoju, oznaczający poszerzenie bazy klientów, dostęp do najnowszych trendów, nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych i technologicznych, a przede wszystkim wartościowe i solidne partnerstwo. Mamy głęboką nadzieję, że Kyriad Stargard wytyczy nowe trendy w branży w tej kategorii hoteli – mówi Magdalena Szejny, inwestor.
– Mieliśmy przyjemność wspierania inwestora w wyborze sieci oraz marki hotelowej dla projektu w Stargardzie. Jesteśmy przekonani, że marka Kyriad należąca do sieci Louvre Hotels Group wpisze się idealnie i trwale w lokalny oraz regionalny rynek hotelowy. Szybki rozwój marki Kyriad w skali międzynarodowej i krajowej jest niewątpliwie ważnym atutem. Rosnąca rozpoznawalność marki oraz doświadczenie sieci Louvre Hotels Group będą stanowiły dodatkowe wsparcie dla hotelu; co jest istotne, biorąc pod uwagę w jak trudnych czasach obecnie się znajdujemy – mówi Agata Przeniosło-Drozd, Partner & Starszy Konsultant w Horwath HTL.
O Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1600 hoteli w 60 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.
LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa
Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com
Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144