Restauracja The Loft Campanile Warszawa

Zestaw z kanapką za 130 złotych. Restauracja hotelu Campanile Warszawa bawi się street foodową konwencją

To opowieść o street foodzie dla smakoszy, którym nie brakuje ułańskiej fantazji. Od 13 września na gości działającej przy hotelu Campanile Warszawa restauracji The Loft czeka Lobster Roll, czyli ekstrawagancka kanapka z homarem, w której składnik rodem z haute cuisine przyjął skromną street foodową formę. Czy ten kulinarny eksperyment może się udać? Odpowiedź poznają Ci, którzy zdążą się załapać na limitowaną ofertę.

Dawno już minęły czasy, gdy termin street food przywodził na myśl przede wszystkim serwowane na szybko i konsumowane w biegu przekąski przyrządzane z półproduktów wątpliwej jakości. Rzemieślnicza rewolucja w ulicznej gastronomii odmieniła oblicze i społeczną percepcję street foodów, które w nowym, jakościowym wydaniu zadomowiły się również w menu standardowych restauracji. Zmianie tej towarzyszy jeszcze jeden trend – szefowie kuchni coraz chętniej eksperymentują z klasykami gatunku, sięgając przy kreowaniu nowych receptur po składniki kojarzone dotychczas przede wszystkim z potrawami rodem z luksusowych restauracji w stylu haute cuisine.

Przykładem takiej zabawy z konwencją jest kanapka Lobster Roll, która już 13 września zagości w menu restauracji The Loft, jednego z konceptów gastronomicznych działających w kompleksie Louvre Hotels Group zlokalizowanym przy ulicy Towarowej w Warszawie i obejmującym hotele marek Golden Tulip, Première Classe i Campanile. Propozycja obejmuje frytki, napój oraz maślaną bagietkę, która skrywa całą tajemnicę wycenionego na bagatela 130 złotych zestawu – solidną porcję homara w sosie majonezowo-musztardowym.

Lobster Roll trafia do naszego menu w ramach akcji zainspirowanej przez francuską centralę marki Campanile. W polskich realiach kanapka może wydawać się dość ekscentryczna, ale na pomysł serwowania homara w formie zbliżonej do hot doga wpadli już w pierwszej połowie XX wieku Amerykanie i danie to po dziś dzień jest bardzo popularne u wybrzeży Nowej Anglii, gdzie poławia się homary. Niemniej w Polsce te skorupiaki wciąż kojarzą się przede wszystkim z kuchnią luksusową. Tym bardziej cieszymy się, że możemy zaskoczyć naszych gości czymś nietypowym i zaprosić ich do wspólnej zabawy w odkrywanie nieczęsto spotykanych w nad Wisłą połączeń smakowych. Takie podejście do gastronomii nie tylko wpisuje się w charakter marki Campanile, ale także pozwala pracownikom naszych restauracji na twórcze rozwijanie własnych talentów – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.

Lobster Roll pojawi się w menu restauracji The Loft w Warszawie w ramach międzynarodowego eventu kulinarnego, w którym udział wezmą również restauracje działające przy wybranych hotelach Campanile we Francji i Hiszpanii. Kolekcjonerzy kulinarnych przygód muszą się jednak pośpieszyć. Luksusowa kanapka będzie dostępna jedynie do 27 września lub do wyczerpania zapasów.

O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1500 hoteli w 54 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.


LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com

Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144