Załogi Louvre Hotels Group pokazują, że hotelarstwo to przede wszystkim sztuka dbania o ludzi

Lista przynależnych kategorii publikacji

W sezonie świątecznym hotelarze z polskich obiektów działających pod szyldami marek zrzeszonych w Louvre Hotels Group jak zwykle stanęli na wysokości zadania. Wyciągając pomocną dłoń do tych, którzy znaleźli się w potrzebie, angażując się w działania na rzecz lokalnych społeczności i niosąc pomoc zwierzętom dali wyraz najważniejszej wartości hotelarstwa – trosce o drugiego człowieka i jego otoczenie.

W okresie świąteczno-noworocznym załogi hoteli Louvre Hotels Group zintensyfikowały swoje działania na niwie charytatywnej. Hotelarze z Campanile Bydgoszcz, podobnie jak rok wcześniej, odwiedzili dzieci oraz młodzież z mieszkania usamodzielnienia działającego w ramach Bydgoskiego Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych. To miejsce, gdzie osoby nieletnie bez rodziców mogą nauczyć się dorosłego życia, często pod okiem innych wychowanków. Hotelarze z bydgoskiego Campanile zawieźli podopiecznym paczki świąteczne i obdarowali ich piernikami własnego wypieku. Załoga hotelu wsparła w tym roku również Fundację Sztuka Wyboru, przekazując na rzecz jej podopiecznych kołdry i poduszki oraz narzuty i poduszki ozdobne. Z paczką do potrzebujących ruszyli również hotelarze z Campanile Warszawa Północ, wspierając w ten sposób jedną z warszawskich rodzin w ramach Szlachetnej Paczki.

Z kolei załoganci hoteli Campanile i Première Classe Wrocław Centrum zebrali książki, zabawki i gry, które trafiły do rąk podopiecznych Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. W akcje charytatywne włączyli się również pracownicy stołecznego biura regionalnego Louvre Hotels Group, zbierając słodycze i zabawki, które umiliły święta podopiecznym Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”.

Święta to dla hotelarzy z Louvre Hotels Group czas działań nie tylko charytatywnych, lecz także na rzecz budowania pozytywnych relacji z lokalnymi społecznościami. Przykładem zaangażowanie załogi Campanile Katowice – dzieci pracowników hotelu jak co roku wraz ze swoimi rodzicami przygotowały pierniki, które następnie trafiły do miejscowych szkół i przedszkoli.

Na wsparcie załóg hotelowych z Louvre Hotels Group mogli również liczyć ci, którzy poświęcili swoje życie trosce o zwierzęta. Drużyny Campanile z Krakowa, Lublina i Poznania wsparły materialnie miejscowe schroniska dla zwierząt, a zespóły hoteli Golden Tulip, Campanile i Première Classe Warszawa Centrum przekazały ciepłe kołdry i narzuty podopiecznym pensjonatu dla koni działającego przy Gospodarstwie Agroturystycznym Liderówka.

– W Louvre Hotels Group wierzymy, że hotelarstwo to przede wszystkim sztuka dbania o ludzi. Jesteśmy dumni z naszych hotelarzy, że dają wyraz tej idei nie tylko swoją codzienną pracą, lecz także zaangażowaniem na rzecz osób w potrzebie, budowaniem pozytywnych relacji z lokalnymi społecznościami oraz wsparciem dla organizacji opiekujących się zwierzętami  – powiedziała Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator.

Załączniki

docx

LHG CSR press PL

docx 178,2 kB
Pobierz plik
Campanile Katowice.jpg

Campanile Katowice

jpg 447,2 kB
Pobierz plik
Golden Tulip, Campanile i Première Classe Warszawa Centrum foto 1.jpg

Golden Tulip, Campanile i Première Classe Warszawa Centrum foto 1

jpg 3,4 MB
Pobierz plik
Golden Tulip, Campanile i Première Classe Warszawa Centrum foto 2.jpg

Golden Tulip, Campanile i Première Classe Warszawa Centrum foto 2

jpg 4,2 MB
Pobierz plik
Campanile i Première Classe Wrocław Centrum  foto 2.jpeg

Campanile i Première Classe Wrocław Centrum foto 2

jpeg 198,1 kB
Pobierz plik
Campanile i Première Classe Wrocław Centrum foto 1.jpeg

Campanile i Première Classe Wrocław Centrum foto 1

jpeg 266,2 kB
Pobierz plik
LHG brand logo_2017_v2-01.png

LHG brand logo 2017 v2-01

png 13,5 kB
Pobierz plik
LHG brand logo_2017_v2-02.png

LHG brand logo 2017 v2-02

png 11,6 kB
Pobierz plik

Kontakt dla mediów

Anastazja Pauliuk

Social Media & Marketing Manager

Agencja Softbox Group