Golden Tulip, Campanile i Première Classe Warszawa Centrum foto 2

Załogi Louvre Hotels Group pokazują, że hotelarstwo to przede wszystkim sztuka dbania o ludzi

W sezonie świątecznym hotelarze z polskich obiektów działających pod szyldami marek zrzeszonych w Louvre Hotels Group jak zwykle stanęli na wysokości zadania. Wyciągając pomocną dłoń do tych, którzy znaleźli się w potrzebie, angażując się w działania na rzecz lokalnych społeczności i niosąc pomoc zwierzętom dali wyraz najważniejszej wartości hotelarstwa – trosce o drugiego człowieka i jego otoczenie.

W okresie świąteczno-noworocznym załogi hoteli Louvre Hotels Group zintensyfikowały swoje działania na niwie charytatywnej. Hotelarze z Campanile Bydgoszcz, podobnie jak rok wcześniej, odwiedzili dzieci oraz młodzież z mieszkania usamodzielnienia działającego w ramach Bydgoskiego Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych. To miejsce, gdzie osoby nieletnie bez rodziców mogą nauczyć się dorosłego życia, często pod okiem innych wychowanków. Hotelarze z bydgoskiego Campanile zawieźli podopiecznym paczki świąteczne i obdarowali ich piernikami własnego wypieku. Załoga hotelu wsparła w tym roku również Fundację Sztuka Wyboru, przekazując na rzecz jej podopiecznych kołdry i poduszki oraz narzuty i poduszki ozdobne. Z paczką do potrzebujących ruszyli również hotelarze z Campanile Warszawa Północ, wspierając w ten sposób jedną z warszawskich rodzin w ramach Szlachetnej Paczki.

Z kolei załoganci hoteli Campanile i Première Classe Wrocław Centrum zebrali książki, zabawki i gry, które trafiły do rąk podopiecznych Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. W akcje charytatywne włączyli się również pracownicy stołecznego biura regionalnego Louvre Hotels Group, zbierając słodycze i zabawki, które umiliły święta podopiecznym Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”.

Święta to dla hotelarzy z Louvre Hotels Group czas działań nie tylko charytatywnych, lecz także na rzecz budowania pozytywnych relacji z lokalnymi społecznościami. Przykładem zaangażowanie załogi Campanile Katowice – dzieci pracowników hotelu jak co roku wraz ze swoimi rodzicami przygotowały pierniki, które następnie trafiły do miejscowych szkół i przedszkoli.

Na wsparcie załóg hotelowych z Louvre Hotels Group mogli również liczyć ci, którzy poświęcili swoje życie trosce o zwierzęta. Drużyny Campanile z Krakowa, Lublina i Poznania wsparły materialnie miejscowe schroniska dla zwierząt, a zespóły hoteli Golden Tulip, Campanile i Première Classe Warszawa Centrum przekazały ciepłe kołdry i narzuty podopiecznym pensjonatu dla koni działającego przy Gospodarstwie Agroturystycznym Liderówka.

– W Louvre Hotels Group wierzymy, że hotelarstwo to przede wszystkim sztuka dbania o ludzi. Jesteśmy dumni z naszych hotelarzy, że dają wyraz tej idei nie tylko swoją codzienną pracą, lecz także zaangażowaniem na rzecz osób w potrzebie, budowaniem pozytywnych relacji z lokalnymi społecznościami oraz wsparciem dla organizacji opiekujących się zwierzętami  – powiedziała Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator.

 O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie około 1 700 hoteli w 60 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym marki Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn, Tulip Residences, Campanile, Golden Tulip, Royal Tulip, 5 marek sieci Sarovar w Indiach oraz francuską grupę Hôtels & Préférence. Grupa ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

 

LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com

Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144

Kontakt dla mediów

Anastazja Pauliuk
Social Media & Marketing Manager

anastasiya.pauliuk@softboxgroup.pl
661 544 938

Załączniki