Tym hotelarzom przeszkody niestraszne: drużyna Campanile znów atakuje Runmageddon

Lista przynależnych kategorii publikacji

Na trasie Runmageddonu liczy się jedynie wspólny cel. Tutaj codzienne hierarchie znikają, a każdy uczestnik jest równy w obliczu przeszkód stojących przed całą drużyną. Dlatego nic tak nie buduje ducha współpracy zespołowej jak wspólny udział w ekstremalnym biegu przeszkodowym. Przekonują o tym zawodnicy startujący pod szyldem Campanile, popularnej marki hotelowej z portfolio Louvre Hotels Group i oficjalnego partnera hospitality Runmageddonu.

Drużyna Campanile po raz pierwszy wystartowała w Runmageddonie w 2017 roku i od tego czasu załoganci polskich hoteli z zieloną kropką w logo meldują się na trasie ekstremalnych biegów przeszkodowych w każdym sezonie. Przyłączają się do nich również pracownicy innych hoteli działających pod szyldami marek należących do portfolio Louvre Hotels Group.

– Załoganci naszych hoteli chętnie uczestniczą w zabawie, traktując ją jako świetne narzędzie do budowania ducha w zespole. Rola oficjalnego partnera hospitality Runmageddonu daje nam też okazję do promowania kluczowych wartości naszych marek podczas imprezy. Niezależnie od warunków na trasie i miejsc zajmowanych na co dzień w hierarchii pracowniczej członkowie naszej drużyny biegną zespołowo, dopingują się i wspierają w trudnych momentach, wspólnie dążąc do jednego celu, jakim jest przekroczenie mety przez wszystkich w doskonałym nastroju – mówi Danuta MarcinkowskaMarketing & PR CoordinatorLouvre Hotels Group.

Campanile co roku sponsoruje jedną z przeszkód na trasie Runmageddonu. W tym sezonie podczas warszawskiej edycji imprezy, która odbyła się 25 maja na terenie Twierdzy Modlin, była to przeszkoda wymagająca wskoczenia do rowu z lodowatą wodą i przejścia pod zawieszoną powyżej siatką. A jakie wyzwanie czekać będzie na trasie najbliższych zawodów we Wrocławiu? Tego uczestnicy dowiedzą się już 24 sierpnia w Rolantowicach, gdy podczas biegu ujrzą flagi Campanile. Jako oficjalny partner hospitality Runmageddonu marka zasponsorowała też worki-plecaki dodawane do pakietów startowych wszystkich uczestników biegu w formule classic podczas warszawskiej i wrocławskiej edycji imprezy.

Dotychczas drużyna Campanile, reprezentowana przez hotelarzy z obiektów marki w Warszawie i Łodzi, wystartowała 25 maja w stołecznej edycji Runmageddonu. Już 24 sierpnia pracownicy obiektów Campanile z Bydgoszczy, Krakowa, Poznania i Wrocławia oraz krakowskiego hotelu Metropolo by Golden Tulip wybiegną na trasę edycji wrocławskiej – jak zawsze pod znakiem #CampanileHero!

 

O Campanile

Pierwsze hotele Campanile otworzono w 1976 roku. Ciepło i autentyczność to podstawowe wartości marki. Obecnie na arenie międzynarodowej pod szyldem Campanile działa ponad 400 hoteli w 14 krajach. W ostatnich latach marka rozwinęła się w Chinach, gdzie znajduje się około 70 jej obiektów. W 2018 roku wkroczyła na Bliski Wschód.

O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie około 1 700 hoteli w 60 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym marki Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn, Tulip Residences, Campanile, Golden Tulip, Royal Tulip, 5 marek sieci Sarovar w Indiach oraz francuską grupę Hôtels & Préférence. Grupa ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

Załączniki

Campanile_logo.jpg

Campanile logo

jpg 2,0 MB
Pobierz plik
LHG_brand_logo_grey.png

LHG brand logo grey

png 13,5 kB
Pobierz plik
LHG_brand_logo_white.png

LHG brand logo white

png 11,6 kB
Pobierz plik
docx

LHG Campanile Runmageddon 2024 press

docx 106,7 kB
Pobierz plik
LHG_Campanile_Runmageddon_foto1.jpg

LHG Campanile Runmageddon foto1

jpg 15,0 MB
Pobierz plik
LHG_Campanile_Runmageddon_foto2.jpg

LHG Campanile Runmageddon foto2

jpg 11,4 MB
Pobierz plik
LHG_Campanile_Runmageddon_foto3.jpg

LHG Campanile Runmageddon foto3

jpg 8,5 MB
Pobierz plik
LHG_Campanile_Runmageddon_foto4.jpg

LHG Campanile Runmageddon foto4

jpg 15,0 MB
Pobierz plik
LHG_Campanile_Runmageddon_foto5.JPG

LHG Campanile Runmageddon foto5

JPG 6,3 MB
Pobierz plik
LHG_Campanile_Runmageddon_foto6.JPG

LHG Campanile Runmageddon foto6

JPG 7,0 MB
Pobierz plik

Kontakt dla mediów

Anastazja Pauliuk

Social Media & Marketing Manager

Agencja Softbox Group