2368478

Europejski szczyt Louvre Hotels Group w Golden Tulip Warsaw Centre

12 i 13 grudnia w hotelu Golden Tulip Warsaw Centre odbył się zjazd managerów Louvre Hotels Group. Stu pięćdziesięciu gości z całej Europy spotkało się w stolicy Polski pod hasłem „Daring doers, dream together”.

W spotkaniu wzięli udział dyrektorzy hoteli (własnościowych, franczyzowych oraz zarządzanych), a także przedstawiciele biur regionalnych (z Polski, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Włoch, Niemiec, Austrii, Niderlandów i Belgii) oraz francuskiej centrali Louvre Hotels Group. Celem wydarzenia było zjednoczenie całej rodziny LHG, by zademonstrować siłę firmy oraz wytyczyć nowe ścieżki jej rozwoju. Od kreowania nowych trendów w obsłudze gościa przez wdrażanie nowych innowacji technologicznych i kwestie związane z CSR aż po metody tworzenia jak najlepszych warunków pracy dla załóg hotelowych – tematem szczytu były wszystkie najistotniejsze elementy strategii jednego z europejskich liderów branży hospitality. Podsumowano również ekspansję sieci w minionym roku, wskazując przy tej okazji na mocne strony każdej z jej marek, oraz dyskutowano o tym, jakiego rodzaju destynacje powinny stanowić priorytet przy otwieraniu nowych obiektów w przyszłości.

– Uznaliśmy, że to niezwykle ważne, aby po czasach pandemicznej rozłąki wreszcie spotkać się na żywo w jak najliczniejszym gronie, wspólnie omówić najważniejsze sprawy i nacieszyć się towarzystwem naszych kolegów i koleżanek z całej Europy. To była świetna okazja, by w okresie przedświątecznym podziękować sobie za wspólny trud i sukcesy odniesione w kryzysowych latach 2020–2022, a także przygotować się do wspólnego stawienia czoła nowym wyzwaniom – mówi Andreas Tscherning, COO International Louvre Hotels Group.

Gościem specjalnym podczas sesji plenarnej szczytu był niewidomy mówca motywacyjny Franck Pruvost, który zachęcił uczestników do tego, by w rozpędzonych czasach spróbowali zmienić swoją wrażliwość – zwolnili, dali sobie czas na namysł i słuchanie innych – oraz stosunek do własnych błędów – zaprzyjaźnili się z nimi i nauczyli się wyciągać z nich wnioski. Wykład zakończył improwizacją na pianinie, do której zaprosił także uczestników, aby zademonstrować, że praca zespołowa polega na empatii i otwartości na to, że każdy może wnieść coś oryginalnego w proces rozwiązywania wspólnych problemów.

Następnie uczestnicy wzięli udział w warsztatach. Każda z czterech sesji dotyczyła innej tematyki. Pierwszą poświęcono narzędziom stosowanym w LHG dla utrzymywania spójności między treściami publikowanymi na stronach brandowych, a tymi pojawiającymi się w serwisach OTA. Druga sesja dotyczyła dobrych praktyk w zakresie guest experience. W ramach trzeciej Franck Pruvost poprowadził warsztaty z pracy zespołowej, podczas których wyjaśnił, jak pokonywać ograniczenia i bezpiecznie nawigować w mroku niespokojnych czasów. Ostatnią sesję poświęcono metodom rekrutacyjnym rozwijanym z różnych krajach Europy w obliczu nowych wyzwań na rynku pracy w branży hospitality.

Zwieńczeniem całego wydarzenia był wieczorny bankiet w nowej przestrzeni kulinarno-rozrywkowej The Complex działającej przy hotelu Golden Tulip Warsaw Centre. Uczestnicy cieszyli uszy muzyką w wykonaniu zespołu Cosmic Sound, a o dobre samopoczucie ich kubków smakowych zadbał główny miksolog The Complex Arkadiusz Białkowski, który przygotował specjalny pokaz sztuki barmańskiej.

– Podczas tego inspirującego wydarzenia poczuliśmy siłę, która płynie ze współpracy naszych zespołów. Cieszę się, że mogłam tego doświadczyć w towarzystwie kolegów i koleżanek z wielu krajów i dzielić się tym doświadczeniem z dyrektorami oraz członkami centrali i biur regionalnych Louvre Hotels Group. Dobrze jest móc spotkać się twarzą w twarz, by dzielić się pomysłami na to, jak wspólnie możemy sprawić, by nasza grupa była coraz mocniejsza! – mówi jedna z uczestniczek spotkania Camille Gil, Koordynator Marketing & CSR Louvre Hotels Group w Hiszpanii.

O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1600 hoteli w 60 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

 

LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com

Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144

Załączniki