2363602

Otwarcie Golden Tulip Warsaw Centre & The Complex

Zlokalizowany tuż obok placu Zawiszy Golden Tulip Warsaw Centre to flagowy hotel Louvre Hotels Group w Polsce. Wraz z nową przestrzenią kulinarno-rozrywkową The Complex współtworzy warszawski obiekt multibrandowy LHG, prawdziwy hub hospitality w sercu stolicy, w którym dobrze miksują się smaki, ludzie i doświadczenia.

8 grudnia 2022 roku Golden Tulip Warsaw Centre oficjalnie wrócił do gry po wielkiej przebudowie wnętrz, która uczyniła zeń prawdziwą wizytówkę polskiego portfolio Louvre Hotels Group. Wydarzenie zbiegło się z obchodami 60. urodzin marki Golden Tulip i składało z dwóch części: porannego briefingu prasowego w hotelowym lobby oraz wieczornej imprezy Golden is the New Black w koktajlbarze Patio Mixology. Na zaproszonych gości czekały liczne atrakcje – od przecięcia wstęgi przez pokazy kulinarne i miksologiczne aż po zwiedzenie hotelu oraz przestrzeni kulinarno-rozrywkowej The Complex w ramach The Golden Tulip Experience.

Doświadczenie Golden Tulip Warsaw Centre to pobyt w jednym ze 143 pokoi wyposażonych w strefę sypialno-wypoczynkową, miejsce do pracy i łazienkę. Każdy z nich zaprojektowano tak, by praca i zabawa nie wchodziły tu sobie w drogę, lecz spotykały się w harmonii. To beztroskie chwile w loftowych częściach wspólnych hotelu stworzonych z myślą o budowaniu społeczności. To spotkania w centrum konferencyjnym złożonym z ośmiu sal urządzonych tak, by wyzwolić z uczestników nieprzebrane pokłady kreatywności. To praca w przestrzeni coworkingowej sprzyjającej burzom mózgów i twórczemu rozwiązywaniu problemów. To popołudnia i wieczory pełne wrażeń, spędzone w jednym z trzech konceptów gastronomicznych składających się na The Complex. Od slow foodowej uczty w restauracji Tulipe przez mistrzowski street food w restauracji The Loft aż po koktajl i przekąski w Patio Mixology – tutaj dobra zabawa jest zawsze w programie.

Goście briefingu prasowego oraz imprezy Golden is The New Black mieli okazję nie tylko osobiście zapoznać się z ofertą Golden Tulip Warsaw Centre oraz przestrzeni The Complex, ale także dowiedzieć się, jaką rolę ten nowy punkt na mapie polskiej stolicy odgrywa w długofalowej strategii rozwoju sieci Louvre Hotels Group w naszym regionie Europy. O idei i celach przedsięwzięcia opowiadali zgromadzonym: Eduardo Bosch (Chief Operating Officer LHG), Pierre-Frédéric Roulot (President, CEO LHG), Liming Chen (President Groupe du Louvre), François Delattre (Director of Operations – Europe LHG), Adam Konieczny (Development Director Europe – MICRS), Philippe Campagno (Development Manager Poland & CEE), Max Cergneux (Chief Development Officer LHG), Iwona Janosiewicz (Cluster General Manager warszawskiego kompleksu LHG) oraz Grzegorz Uszycki (Director of Operations – Poland).

O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1600 hoteli w 60 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

 

LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com

Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144

Kontakt dla mediów

Kamil Wasiak

Kamil Wasiak
PR & Marketing Manager

kamil.wasiak@softboxgroup.pl
605 563 770

Załączniki